Nak save ka, nak copy ka, do leave a komen first :)

Saturday 7 May 2011

Nikonkon XD

 Assalamualaikum to readers semua, second, thanks sebab baca post nih. Third, Guten Tag!, today's German word dan maksudnya Hello! Hi! Okay, balik kepada tajuk, Nikonkon. Itulah nama yang aku bagi to my precious DLSR camera. 
 One day, ayah aku bertanya kepada ku, "Hariz minat tak kamera2 nih?" Aku pun jawablah, "Minat, ayah". Ayah aku menyambung, "Nanti ayah belikan hadiah kamera untuk Hariz". Aku cepat2 jawab balik, "Betulke? Terima Kasih ayah :) ".
 So, one month after that day, my dad bought it for my birthday. Aku happy sangat masa tuh. Ayah aku belikan kamera jenis Nikon, D3100. Siapa tak gembira kalau dapat DLSR. Sejak dari hari itu, aku jarang mengadap PS, asyik sangat amik gambar. And, aku asyik dengar "Untunglah", "Budak Nikon", "Yelah Nikon". haha. Aku rasa bangga ada bapa seperti ayah aku.

 Gambar-gambar yang aku tangkap semuanya cantik. Dari pandangan akulah. Aku puas hati sangat sebab gambarnya HD (4000 X 3000).
Agak besar and berat untuk upload ke blogger nih. So, kalau nak tengok boleh la pergi ke laman foto sosial, Flickr,click here :). Thats all for today, Wassalamualaikum for muslim readers and thank you.


No comments:

Post a Comment